Tandas Stesen Minyak Viral

21122019 Sudah menjadi kebiasaan bagi kita jika dalam sesuatu perjalanan menuju ke mana mana destinasi pasti akan mencari stesen minyak. Datuk Abd Wahid Bidin yang juga merupakan Naib Presiden Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Malaysia PDAM.

Tandas Stesen Minyak Bertaraf 5 Bintang Di Senawang Kliq News

20012020 Walaupun begitu tandas dan surau di stesen minyak ini masih berada dalam keadaan baik kerana dijaga oleh seorang lelaki.

Tandas stesen minyak viral. Mangsa yang ditemui wartawan semalam berkata kejadian berlaku ketika dia memasuki tandas wanita di stesen minyak itu untuk membuang air. Saya tengok macam itu saja. Bom itu diletupkan Unit Pemusnah Bom Polis Diraja Malaysia PDRM dengan bantuan pasukan bomba dan penyelamat pada pukul 1205 tengah malam kira-kira 10 meter di luar tandas stesen minyak.

Kalau nak caj pelanggan guna tandas pastikan servis mencapai tahap lima bintang. Menurut laporan Sinar Harian kejadian itu berlaku di sebuah stesen minyak di Tanah Merah KelantanBapa mangsa dipercayai memberhentikan keretanya. Penjawat awam ditahan polis kerana disyaki mengintai wanita dalam tandas di sebuah stesen minyak di Jalan Cinta Sayang di sini.

Selain daripada untuk mengisi minyak yang mungkin sudah kehabisan ada juga yang menggunakan peluang ini untuk ke tandas dan surau bagi membersihkan diri dan menunaikan ibadat. Melalui ruangan Twitter pemuda bernama Syazwan ingin menggunakan tandas di sebuah stesen minyak sebelum terlihat individu di sebelahnya sedang membelek telefon dalam keadaan mencurigakan. Masa selisih tu dia sempat lagi senyum sambil memperbetulkan seluarnya.

23112016 Sahabat saya yang dahulu nya seorang pelanggan tegar stesen minyak Petron kini berubah selera ke Shell. Tandasnya terletak di belakang. 05102017 Beberapa hari lalu viral di laman sosial Facebook seorang kanak-kanak yang berusia 4 tahun hampir dilarikan penjenayah selepas bapa budak berkenaan dikatakan singgah sebentar di stesen minyak untuk pergi ke tandas.

Semalam viral di media sosial mengenai seorang lelaki yang didakwa mencabul dan cuba merogol seorang wanita di sebuah tandas stesen minyak di Machang Kelantan. Seorang wanita hampir dicabul dan hampir dirogol ketika membuang air di tandas berkenaan. A helicopter pilot left people open-mouthed when he landed his chopper at a gas station pushed it to a pump filled it up and then flew off at GarwolinPlea.

Viral Tandas stesen minyak bertaraf 5 bintang di Senawang 9 months ago Editor. Polis meletupkan satu bungkusan hitam dipercayai mengandungi grenad yang ditemui dalam tandas lelaki di sebuah stesen minyak di Jalan Kulim di sini tengah malam Isnin. Katanya suka ke Petron sebab tandas diorang Bersih.

Sekitar Ogos 2019 seorang pengguna Facebook telah merakamkan kelibat satu makhluk di stesen tersebut. Risau dengan apa yang dilihatnya pemuda berkenaan berpusing kembali ke kereta dan melihat individu terbabit masuk ke toilet. Nasib baik tak berlaku apa-apa kerana jeritannya didengari orang ramai dan suspek berjaya ditangkap.

Sebelum masuk ada seorang lelaki baru keluar dari tandas. Dah tak mahu dah ke Petron katanya. Tandas di stesen minyak ini bukan sahaja bersih tapi.

Seorang individu yang turut sama berada di kawasan kejadian memuji tindakan Yana dan Fadzil kerana memudahkan pengguna yang berasak-asak di musim perayaan. Menurut perkongsian cerita abang mangsa di akaun Facebook Lubok Viral dot com kejadian itu berlaku Khamis lalu kira-kira jam 1130 pagi. Kejadian itu bagaimanapun menjadi viral di media sosial apabila gambar mangsa cuba melarikan diri sempat dirakam kamera litar tertutup CCTV.

Kata Presiden Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Shell Malaysia berhubung isu jualan kupon untuk penggunaan tandas di sebuah stesen minyak baru-baru ini. Susulan daripada itu salah seorang ahli keluarga suspek tampil memohon maaf dan memberi penjelasan mengenai. Status dan video yang dikongsi Wahida itu telah ditonton lebih 1 juta kali dan telah menerima lebih 41.

Tapi seminggu dua ni tiba-tiba je berubah selera. 21072015 Tindakan mulia Yana dan suaminya itu membersihkan tandas di sebuah stesen minyak di Sungai Perak menjadi viral di laman sosial Facebook. 06122017 Viral Stesen Minyak Di Kuala Terengganu Paksa Pelanggan Beli Kupon Untuk Guna Tandas 6 December 2017 406 pm Biasanya setiap orang yang berhenti di sesebuah stesen minyak adalah bertujuan untuk mengisi minyak serta membeli makanan ringan atau apa saja keperluan sebelum meneruskan perjalanan mereka dan tidak lupa ada yang pergi ke tandas.

Mudah kalau tengah tuang minyak tiba-tiba emergency nak guna toilet. Ada juga mencadangkan agar stesen minyak menyediakan petugas di tandas apatah lagi jika lokasi tandas terletak di bahagian belakang dan agak tersorok dari perhatian umum. Sesiapa pun tidak boleh nafi antara perkara yang paling perit untuk dihadapi adalah menahan untuk melepaskan hajat lebih-lebih lagi ketika sedang memandu jalan pula sesak tak tertanggung rasanya.

Masa masuk tandas tiba-tiba terdengar bunyi tapak kaki orang masuk ke tandas juga. 15072017 Kali ini kejadian berlaku di tandas sebuah stesen minyak di Machang Kelantan. Baru-baru ini saya singgah nak guna tandas di stesen minyak di Kulim.

Tandas Stesen Minyak Bertaraf 5 Bintang Di Senawang Kliq News

Selepas Kejadian Anak Tak Balik 2 Hari Diserang Lipas Terbang Ibunya Kini Lebih Aman Di Tandas Tak Peduli Langsung Ibu Tengah Buang Air Viral Mstar

Seram Ada Pendinding Dalam Tandas Akubahrain

Nak Jadi Raja Datanglah Ke Tandas Petron Dunia Mstar

Tandas Oku Lgbt Boleh Guna Jika Ada Kad Jkm Semasa Mstar

Kena Skodeng Diekori Pemuda Serik Pergi Tandas Stesen Minyak Seorang Diri Erin Sakura News

Lima Tahun Hidu Bau Najis Sahih Viral

Senawangtv On Twitter Dengar Cerita Tandas Petron Senawang Dah Viral Bersih Lain Macam Siap Dalam Tandas Ada Aircond Tandas Petron Senawang Hala Ke Tol Senawang Mohdshariff Https T Co Cdhblgjkmt

Cari Pasal Bergambar Separuh Bogel Dalam Tandas Sekolah Mykmu Net

Pergi Tandas Jangan Pergi Sesorang Kaki Share

Kempen Tandas Duduk Menjelang Olimpik Tokyo 2020 Dunia Mstar

Tandas Stesen Minyak Bertaraf 5 Bintang Di Senawang Kliq News

Kaki Budak Empat Tahun Tersepit Dalam Lubang Tandas Semasa Mstar

Stesen Minyak Di Kuala Terengganu Paksa Orang Awam Beli Kupon Untuk Guna Tandas Lobak Merah

Keluar Tandas Pegang Bayi Ibu Terkejut Anak 15 Tahun Beranak Dalam Tandas Pusat Beli Belah Ohcewek

Seorang Ditemui Dalam Mangkuk Tandas Manakala Seorang Lagi Dalam Kotak Surat Kabor Jawatan Kosong

Padah Letak Kamera Dalam Tandas Wanita Mykmu Net

Lelaki Kongsi Kisah Trauma Diintai Di Tandas Stesen Minyak Pesan Orang Ramai Berhati Hati

Pin On Viral Artis


LihatTutupKomentar